Regulamin

Sklep internetowy Phyris.pl to platforma do sprzedaży kosmetyków marki Phyris oraz Arcaya. Właścicielem i zarządzającym sklepem jest firma Mensa Beauty z siedzibą w Warszawie, ul. Makolągwy 21 lok. U1, 02-811 Warszawa, NIP 125 137 18 81.

Produkty oferowane w sklepie są zamawiane drogą elektroniczną poprzez założenie konta, wybranie produktów, wybranie metody płatności oraz dostawy. Zakupów można dokonywać również bez rejestracji, natomiast Klient nie będzie miał w zaistniałej sytuacji podglądu historii zamówień.

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon sprzedaży. FV vat może być wystawiona na życzenie Klienta po uprzednim zaznaczeniu tego przy dokonywaniu zakupów.

Ceny w wyświetlone w sklepie są cenami brutto i nie zawierają kosztów dostawy.

CZAS I KOSZTY DOSTAWY

Zamówienie jest realizowane natychmiast od momentu otrzymania płatności od Klienta lub po otrzymaniu maila potwierdzającego zapłatę przy odbiorze

Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie działającego numeru telefonu oraz działającego adresu e-mail. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą realizowane. 

Firma Mensa Beauty zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. 

Koszt dostawy wynosi jest zależny od wybranej metody. Od kwoty zamówienia powyżej 600 zł brutto dostawa BEZPŁATNA.

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub inPost od poniedziałku do piątku. Nie realizujemy wysyłek w soboty, niedziele i dni wolne ustawowo od pracy

FORMY PŁATNOŚCI

Akceptujemy poniższe metody płatności:

Przelew on-line : Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl.

Gotówka za pobraniem płatne kurierowi przy odbiorze towaru 

Przy odbiorze osobistym - płatność na miejscu kartą lub gotówką 

REKLAMACJE

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo aby porozmawiać o reklamowanym produkcie. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona :

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:

imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres z zakładki KONTAKT
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria, próbki oraz paragon lub fakturę.

Czas rozpatrzenia reklamacji przez firmę Mensa Beauty to 48 godzin od otrzymania przez Klienta towaru

ZWROTY
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl