
Dlaczego retinol w liposomach jest wyjątowy?
Witalizacja skóry kwasami
Zwroty i reklamacje
Reklamacja
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo aby porozmawiać o reklamowanym produkcie. Czas zgłoszenie reklamacji to 7 dni od daty doręczenia do ciebie produktu.
Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona :
2. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane:
imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Czas rozpatrzenia reklamacji to 48 godzin od otrzymani towaru przez firmę Mensa Beauty
3.Odesłanie produktu
Składając reklamację odeślij produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres z zakładki KONTAKT
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.
Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte przez Klienta.